کد خبر: ۱۰۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
40 نفر از دهیاران بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر، در پایگاه انتقال خون شهرستان حاضر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خون را اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، با فراگیر شدن ویروس معروف این روزها یعنی کرونا استقبال و اقبال مردم از اهدای خون به دلیل ترس از ابتلا به بیماری بسیار کم شد و همین کافی بود تا بانک خون با مشکل مواجه شود.

در این برهه حساس کنونی بیماران تالاسمی و بعضی بیماران خاص نیاز مبرم به خون دارند و باید در کنار رعایت مسائل بهداشتی توجه به این بیماران و اهدای خون را هم در نظر داشت.

در همین رابطه 40تن از دهیاران بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر، در پایگاه انتقال خون شهرستان حاضر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خون را اهدا کردند.

معاون فرماندار شهرستان قائم‌شهر با اشاره به این عمل ارزشمند و خیرخواهانه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در شرایط سخت حاضر، اهدای خون توسط مردم فهیم و نیک اندیش با بهره‌گیری از پیشینه فرهنگی کشورمان و کمک از آموزه‌های خوب دین اسلام می‌تواند نگرانی شهروندان نیازمند به خون را برطرف کند.

عمران عباسی تصریح کرد: تنها چیزی که مردم  را در این روزهای بیماری در کنار این غم جان فرسا آرام و مقاوم نگه می‌دارد، جلوه‌های زیبای مهربانی و بخشندگی است که با الطاف الهی توسط مردم خوب ما انجام شد و نباید فراموش کرد که در کنار عزیزان مبتلا به بیماری ناشی از ویروس منحوس کرونا که سلامت شان آرزوی قلبی ماست، بیماران خاص، به‌ویژه عزیزانی تالاسمی نیازمند هدیه خون هستند.

سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی دائمی است، اظهار کرد: بیماران تالاسمی، هموفیلی، حوادث و تصادفی ازجمله عزیزانی هستند که به خون نیاز دارند.

وی در پایان به حضور ۴۰نفر از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در پایگاه ثابت انتقال خون شهرستان برای اهدای خون اشاره کرد و افزود: این پویش، مستمر و در راستای رزمایش کمک مؤمنانه حسب منویات مقام معظم رهبری انجام شد.

انتهای پیام/86044/ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار